Σας ήρθε η κεραμίδα με τα τέλη κυκλοφορίας; Εμείς ακόμη προσπαθούμε να συνέλθουμε, αλλά χλωμό το βλέπω. Στα σοβαρά τώρα... Θα ακούσουν όσοι μας χαρατσώνουν ποτέ κάποιον σχετικό με την αυτοκίνηση;
Ερωτήματα:
1) Γιατί τιμωρούμε τα πολλά κυβικά;
2) Από πόσα και πάνω θεωρούντια "πολλά" τα κυβικά ενός αυτ/του;
3) Γιατί έχει το αυτοκίνητο αυτής της οικογένειας τόσα κυβικά; Μήπως γιατί 6 άτομα δεν χωράνε σε ένα χιλιοτετρακοσάρι;
4) Εντάξει, έχεις ένα αυτ/το 6ετίας το οποίο περνάει ΚΤΕΟ κλπ. Γιατί πρέπει να τιμωρηθείς επειδή δεν έχεις να αγοράσεις καινούργιο;
5) Γιατί πάλι πρέπει να δώσει λεφτά το αυτοκίνητο, δηλαδή όλοι μας, στο κράτος
6) Είναι δυνατό ένα αυτ/το 3000 κυβικών να ρυπαίνει λιγότερο από ένα 1600 κυβικών. Το εξετάσανε αυτό;
7) Γιατί απαγορεύουν την πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη; Οι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες ρυπαίνουν πολύ λιγότερο από τους βενζινοκινητήρες. Δεν βλέπουν τι γίνεται στην Ευρώπη; Ή μήπως το ότι δεν μπορούν (δεν θέλουν;) να ελέγξουν το λαθρεμπόριο πετρελαίου, οδηγεί σε παρανοϊκές αποφάσεις;
Έλεος πια!
2 σχόλια:
"1) Γιατί τιμωρούμε τα πολλά κυβικά;"
Γιατί υποτίθεται ρυπαίνουν περισσότερο από τα λίγα.
Γιατί υποτίθεται ένα αυτοκίνητο έχει ένα κόστος για όλη την κοινωνία και όσο περισσότερα κυβικά έχεις τόσο πιο μεγάλο είναι ή τοσό περισσότερο κυκλοφορεί (π.χ. η θέση πάρκινγκ και ο δρόμος που καταλαμβάνει και στερεί από πεζούς).
"2) Από πόσα και πάνω θεωρούντια "πολλά" τα κυβικά ενός αυτ/του;
3) Γιατί έχει το αυτοκίνητο αυτής της οικογένειας τόσα κυβικά; Μήπως γιατί 6 άτομα δεν χωράνε σε ένα χιλιοτετρακοσάρι;"
Έχεις απόλυτο δίκιο. Κανονικά θα έπρεπε να φορολογούν τα κυβικά ανά μέλος της οικογένειας.
"4) Εντάξει, έχεις ένα αυτ/το 6ετίας το οποίο περνάει ΚΤΕΟ κλπ. Γιατί πρέπει να τιμωρηθείς επειδή δεν έχεις να αγοράσεις καινούργιο;"
Γιατί υποτίθεται ρυπαίνει περισσότερο και είναι πιο επιρρεπής σε ατυχήματα.
"5) Γιατί πάλι πρέπει να δώσει λεφτά το αυτοκίνητο, δηλαδή όλοι μας, στο κράτος"
Γιατί το αυτοκίνητο έχει κόστος (π.χ. κατασκευή και συντήρηση δρόμων). Θα ήταν άδικο να τα πληρώνουν αυτοί που δεν έχουν αυτοκίνητο
"6) Είναι δυνατό ένα αυτ/το 3000 κυβικών να ρυπαίνει λιγότερο από ένα 1600 κυβικών. Το εξετάσανε αυτό;"
Δηλαδή;!!!!
"7) Γιατί απαγορεύουν την πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη; Οι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες ρυπαίνουν πολύ λιγότερο από τους βενζινοκινητήρες. Δεν βλέπουν τι γίνεται στην Ευρώπη; Ή μήπως το ότι δεν μπορούν (δεν θέλουν;) να ελέγξουν το λαθρεμπόριο πετρελαίου, οδηγεί σε παρανοϊκές αποφάσεις;"
Γιατί υποτίθεται τα βενζινοκίνητα ρυπαίνουν λιγότερο. Στην πράξη τα νέας τεχνολογίας ντήζελ ρυπαίνουν το ίδιο ή και λιγότερο από τα βενζινοκίνητα. Στη Γερμανία το έχουν αλλάξει εδώ και 2 χρόνια. Ενώ πριν δεν υπήρχε περιορισμός στα ντήζελ, τώρα πρέπει όλοι ανεξαιρέτως μα έχουν κάρτα καυσαερίων κολλημένη στο παράθυρο (είναι ένα αυτοκόλλητο σε 4 χρώματα: Πράσινο πας παντού. Κίτρινο πας μέχρι τα πέριξ του κέντρου αλλά όχι στο κέντρο. Τα άλλα 2 χρώματα δεν τα έχω δει, αλλά με αυτά δεν μπαίνεις σε πόλη). Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι αν έχεις ντήζελ πρέπει να είναι πραγματικά καινούργιο και τελευταίας τεχνολογίας (π.χ. ντήζελ πενταετίας κόβεται) για να μπορεί να πας μέχρι το κέντρο των πόλεων. Το 99.99% των βενζινοκίνητων έχουν πράσινη κάρτα και πάνε παντού.
Γενικώς έχεις απόλυτο δίκιο. Η δικιά μου άποψη είναι ότι πέρα από ένα φλατ τέλος κυκλοφορίας που θα καλύψει τα έξοδα και το κόστος της κοινωνίας για ένα αυτοκίνητο (όπως είπα για πάρκιγκ και κατάληψη χώρου που ανήκει σε όλους τους πολίτες) όλα τα υπόλοιπα πρέπει να μπουν εξτρά φόρος στα καύσιμα: Όσο περισσότερο καις τόσο περισσότερο κυκλοφορείς, ή τόσο κακοσυντηρημένο κινητήρα έχεις, τόσο περισσότερο ρυπαίνεις, τόσο περισσότερο χρησιμοποιείς τους δρόμους, άρα πρέπει να πληρώσεις παραπάνω για τη ρύπανση που προσφέρεις, και τη συντήρηση και την κατασκευή των δρόμων που χρησιμοποιείς.
xBerliner
Μπατζανάκηηηηηηηηηηηη ΠΑΣΟΚ μου θέλατε όλοι, χαχα. Στάξτε τώρα το παραδάκι στα καλλίγραμμα, ομολογώ, πόδια της Τίνας Μπιρμπίλη και του χρόνου τα Χριστούγεννα με υγεία. Η λύση είναι μία. Πουλάς το τανκς, αγοράζεις με τα λεφτά αυτά δύο μικρά αυτοκίνητα (και βάζεις και στην μπάντα ) και στη συνέχεια κολλάς κοτσαδόρο και αγοράζεις αλυσίδα. Εσύ με κάποιο μέλος της οικογένειας θα είσαι στο μπρος αμάξι και οι άλλοι στο από πίσω το οποίο θα σέρνεις. Τι κερδίζεις?
1) Τα δύο τέλη κυκλοφορίας αν και χωριστά θα σου βγούν φθηνότερα από του ενός τανκς.
2) Το δεύτερο αυτοκίνητο το οποίο θα σέρνεις δεν θα καίει ποτέ βενζίνη και ως εκ τούτου θα είναι πάντα καινούργιο. Ανα πάσα στιγμή σουτάρεις το πρώτο και προοβιβάζεις ως "τραβηχτίρι το πιο παλιό. κτλ κτλ.
Ο σωτήρας σου Μπατζανάκης.
Δημοσίευση σχολίου