Αν διαχειρίζεσαι την ηλεκτρονική αλληλογραφία κάποιου δημόσιου οργανισμού ή ακόμη και ιδιωτικής εταιρείας, ορίστε μερικές χρήσιμες συμβουλές για να κάνεις τόσο τη δική σου ζωή όσο και εκείνων που λαμβάνουν τα μηνύματά σου περισσότερο εύκολη.
Α, και βασικό: να πάψουν να σε καταριούνται.
1. Μην ξεχνάς να συμπληρώνεις το "θέμα" του ηλεκτρονικού μηνύματος. Αν δεν ενδιαφέρει τον παραλήπτη θα το πετάξει. Αν τον ενδιαφέρει θα το ανοίξει πρώτο.
2. Γράψε πρώτα ό,τι πιο σημαντικό περιέχει το μήνυμα. Έτσι ο παραλήπτης θα πάρει μια πολύ καλή ιδέα για το τι ακολουθεί, χωρίς να σε σκυλοβρίσει για το χρόνο που χάνει. Και δεν το χάνει με άλλον παρά με εσένα!
3. Μάθε να συμπιέζεις τις "βόμβες" που επισυνάπτεις. Με άλλα λόγια, αν πρόκειται να επισυνάψεις αρχεία πολύ μεγάλου μεγέθους, προσπάθησε να σεβαστείς το bandwidth, το χρόνο σου και το χρόνο του αποστολέα. Συμπίεσε τα ρημάδια, ή στείλε τα, έστω, σε διαφορετικά μηνύματα.
4. Αν σε έχουν αναγκάσει να σαρώνεις έγγραφα και μετά να τα στέλνεις ως συνημμένα για να υπάρχει η σφραγίδα, τότε μάθε να σαρώνεις έξυπνα. Κατέβασε την ανάλυση του σαρωτή, ψάξε μήπως και μπορείς να μετατρέψεις το αρχείο σε έγγραφο κειμένου. Δεν σαρώνουμε και όποιον πάρει ο χάρος... Εντάξει;
Γενικώς ξεκουνήσου. Θα βολευτείς κι εσύ, θα γλιτώσεις και πολύ κόσμο από τον αφανισμό της ηρεμίας του...
Αμάν πια, με πρήξατε!
1 σχόλιο:
Ως συνάδελφος καταλαβαίνω απόλυτα τι θέλεις να πεις...
Δημοσίευση σχολίου