Τρίτη, Ιουνίου 19, 2007

Ωραίο μου ρολόι... (για εκέινο του Μπους)

«Εάν δώσεις το χέρι σου στον Αλβανό, ψάξε μετά για το ρολόι σου!». Ένα παρόμοιο ανέκδοτο κυκλοφορεί και για τους Έλληνες: «Εάν δώσεις το χέρι σου σε έναν Έλληνα, μέτρησε μετά τα δάχτυλά σου!». Η πηγή αυτών των αισχρών “ανεκδότων” ξέρετε ποια είναι. Μεγάλα παιδιά είστε...", γράφει σήμερα ο Γκαζμέντ Καπλάνι στα ΝΕΑ.

Και στο βίντεο του Reuters αποδεικνύεται ότι ο Μπους έβγαλε από μόνος του το ρολόι από το χέρι του.

Αν το περιστατικό έχει κάποια σημασία, ο Καπλάνι την αποδίδει στα σωστά της μέτρα. Γράφει:

"Μου έκανε εντύπωση όμως ότι την είδηση πως το ρολόι του Βush δεν εκλάπη τελικά από τους Αλβανούς, δεν τη μετέδωσαν τα κανάλια και οι εφημερίδες που το είχαν αναγάγει σε κύριο θέμα. Ή το μετέδωσαν στο τέλος του δελτίου, πριν από εκείνη τη διαφήμιση όπου μια όμορφη κοπέλα ρωτάει έναν αστείο κύριο «πετάει ο γάιδαρος;» και εκείνος απαντά «πετάει». Γιατί άραγε; Να σκέφτονται όπως και εγώ ότι πρόκειται για φωτομοντάζ των ιμπεριαλιστών;"

3 σχόλια:

par...alogos είπε...

Ο κόσμος της δημοσιγραφίας Θοδωρή...

Ανώνυμος είπε...

Θοδωρή ο Καπλάνι είναι αρκετά ευαίσθητος γιατί είναι και ο ίδιος Αλβανός. Εμένα μου φάνηκε πολύ αστείο σαν γεγονός και θα μου φαινόταν το ίδιο αστείο σε όποια χώρα και αν συνέβαινε. Το ότι έγινε (αν έγινε) στην Αλβανία δεν σημαίνει ότι όλοι οι Αλβανοί είναι κλέφτες ή ότιδήποτε άλλο πέραν του ίδιου του γεγονότος.
Ο Πλανητάρχης την πάτησε όπως οποιοσδήποτε κακομοίρης, Έλληνας, Αλβανός ή οτιδήποτε άλλο. Μη βλέπουμε μόνο το πρόβλημά μας. Υπάρχουν και άλλες οπτικές γωνίες.

θοδωρής είπε...

@Argos: Κατάλαβα ότι εσύ το είδες από την αστεία του πλευρά. Εννοείς ότι δεν τα βλέπουμε πάντα όλα από εκεί που τα κοιτάμε.

Κάποιοι, ωστόσο, βλέπουνε το σύμπαν από τη μοναδική γωνία που τους έχουν μάθει να κοιτάνε. Σε αυτούς απευθύνομαι...