Δευτέρα, Φεβρουαρίου 19, 2007

Five finger checklist

Σαν να να καθόμαστε όλοι γύρω γύρω, περασμένα μεσάνυχτα, να ακούγεται μια ροκ μπαλάντα στο ραδιόφωνο, το ποτό να μας έχει χαλαρώσει, οι κάφτρες πιγολαμπίδες στο σκοτάδι. Και ο ένας να πέρνει πάσα από τον άλλο...




  1. Αν κρίνω εκ των υστέρων και εκ του αποτελέσματος, τις σημαντικότερες αποφάσεις στη ζωή μου τις πήρα πολύ γρήγορα, εν θερμώ και χωρίς πολύ σκέψη...

  2. Βγήκα μια φορά στη ζωή μου ραντεβού στα τυφλά. Κατέληξα άφραγκος, να συμμαζεύω μια Αγγλίδα τεραστίων κυβικών μπεκροκανάτα από τα πεζοδρόμια της παραλιακής και τα μπαρ της πόλης. Δεν το ξαναέκανα...

  3. Όταν δούλευα ως barman (15 χρόνια πριν) ένα βράδυ η Βάνα Μπάρμπα πλησίασε στο bar και μου ζήτησε ποτό. Δεν μπόρεσα να βάλω παγάκια στο ποτήρι. Φορούσε μαύρο σουτιέν με άσπρο πουκάμισο.

  4. Αναρωτιέμαι αν ο χρόνος περνάει τόσο γρήγορα για όλους, παρά το ότι είναι μια κοινή σταθερά.

  5. Τρία όνειρά μου έχουν βγει πραγματικότητα. Έχουν δηλαδή συμβεί έτσι όπως ακριβώς τα είδα. Αυτό με τρόμαξε. Έχει να μου συμβεί πολλά χρόνια.


Πάσα σε:

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το καλύτερο δεν ξέρω αν ήταν η αγγλίδα ή η Βάνα, ακόμα το ψάχνω

θοδωρής είπε...

Το καλύτερο θα ήταν ραντεβού στα τυφλά με τη Βάνα... Αλλά πού...

Oneiros είπε...

Τρία όνειρά μου έχουν βγει πραγματικότητα. [..]Έχει να μου συμβεί πολλά χρόνια.

Ποτέ δεν ξέρεις...

Nenyaki : ) είπε...

Σε ευχαριστώ για την πάσα Θοδωρή :)
(ομολογώ ότι έχεις τα πιο ενδιαφέροντα "μυστικά" που έχω διαβάσει στην blogόσφαιρα :) ).

Mave είπε...

Θοδωρή thanks για την πρόσκληση!! σε πρόλαβε ο άργος , αλλά όπως και να έχει θα τα διαβάσεις !:)

Ανώνυμος είπε...

Από τα παραπάνω μου άρεσε περισσότερο ...ο πρόλογος, γι' αυτό και τον μετέφερα αυτούσιο στο blog μου, clopy-paste. ;)