Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 21, 2007

Θεσσαλονίκη: πρωτιά στη ρύπανση

Ουραγός είναι η Αθήνα στον κατάλογο με τις πιο καθαρές περιβαλλοντικά πόλεις του κόσμου, σύμφωνα με έρευνα που έκανε το περιοδικό «Reader΄s Digest» ανάμεσα σε 72 πόλεις του κόσμου.

Ωστόσο...

Πρώτη κατατάσσεται η Θεσσαλονίκη και δεύτερη η Αθήνα

Και επιτέλους, "ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ στη Νομαρχία Θεσσαλονίκης για την καθυστέρηση των έργων εξυγίανσης της Κορώνειας αναζητεί ο εισαγγελέας, μετά και το νέο κύμα μαζικών θανάτων πτηνών στην «τοξική» λίμνη. Χθες διατάχθηκε προκαταρκτική εξέταση προκειμένου να διερευνηθεί για ποιον λόγο δεν έχουν διατεθεί τα ήδη εξασφαλισμένα κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης".

2 σχόλια:

par...alogos είπε...

"Έτυχε" να δω τον Ψωμιάδη στην τηλεόραση σε κάποια από τις σπάνιες στιγμές για τις οποίες δεν μιλάει για το πως γνώρισε την γυναίκα του κτλ κτλ και μου ήρθε το ερώτημα:
ποιος τον ψηφίζει αυτόν;

Μεγαλύτερος λαϊκιστής δεν έχει υπάρξει. Εγώ τον πέτυχα τη στιγμή που κατηγορούσε το κράτος για υποχρηματοδότηση, ακριβώς μετά τις εκλογές που στήριζε τον Καραμανλή και τις πολιτικές του.
[τακτικές που αν θυμάστε ακολούθησε και τότε με τους Αθηναίους δημοσιογράφους και καλά για να το παίξει σοβινιστής και μετά έβγαινε σε όλα τα κανάλια και εξαιρούσε κάθε έναν δημοσιογράφο ξεχωριστά]
Δλδ ήμαρτον.

Ποιος μπορεί αν πιστέψει/πίστεψε αυτόν τον άνθρωπο; Και ποιος μπορεί να του εμπιστευτεί ζητήματα όπως το περιβάλλον;
Για θυμηθείτε τι είχε κάνει για τους Ταγαράδες για παράδειγμα...ΤΙΠΟΤΑ
Τι θα κάνει για την λίμνη; ΤΙΠΟΤΑ

Thodoris είπε...

Είμαι συναισθηματικά δεμένος με την Κορώνεια από μικρός. Κατεβαίναμε πολύ συχνά οικογενειάκώς από το δρόμο του Χορτιάτη για το χωριό μου και πάντα το θέαμά της, σε όλες της τις μορφές ανάλογα με την εποχή εντυπωσίαζε τα παιδικά μάτια μου.

Σήμερα είναι εμφανή τα σημάδια της συρρίκνωσής της και κάθε φορά που κατεβαίνω την ίδια κατηφόρα έχω μια νοσταλγία για τη χαμένη αθωότητά μας...