Είναι μέρος του παιχνιδιού όταν τα εμπορικά ΜΜΕ φλερτάρουν με «παραστρατημένα» μεν, πετυχημένα δε blogs. Μετατρέπουν την οργή σε σάλια, τις ιδέες σε κουδουνίστρες. Και έχουν «καυτό» το θέμα στο πιάτο.
Ο Markos Moulitsas Zuniga στο Dailykos.com φτύνει το κατεστημένο. Ή έτσι μοιάζει.
Στα 17 του «λεγεωνάριος» στις αμερικανικές στρατιωτικές δυνάμεις. Κατέληξε με το σύνδρομο του Πολέμου του Κόλπου. Συνέχισε με σπουδές σε Φιλοσοφία, Πολιτικές Επιστήμες και Δημοσιογραφία.
Με 12.000.000 μοναδικές επισκέψεις ανά μήνα στο καλοστημένο και καλοδουλεμένο του blog, προσελκύει διαφημίσεις και την προσοχή όσων θα είχαν συμφέρον να κτυπάει για λογαριασμό τους τα πλήκτρα του.
Πρόσφατα αποφάσισε να θέσει την εμπειρία που αποκόμισε από το στήσιμο και διαχείριση του Dailykos.com στην υπηρεσία κάποιων ΜΜΕ και πολιτικών του αμερικανικού κατεστημένου.
Όσοι ξεπερνούν έναν υψηλό αριθμό επισκέψεων, αρχίζουν να επηρεάζουν την κοινή γνώμη.
Στην Αμερική των εκατομμυρίων χρηστών του Internet και της ώριμης αγοράς, ψηφοφόρων και καταναλωτών, κινήσεις καταγράφονται και χρησιμοποιούνται. Υπολογίζεται ότι πάνω από το 1/3 των ψηφοφόρων στις τελευταίες αμερικανικές εκλογές ενημερώθηκε μέσω Internet. To 30% των ψηφοφόρων διαβάζουν blogs.
‘Νough said?
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου