Πρωί πρωί σπίτι, ζεστός καφές και κλικ για σύνδεση με ΟΤΕΝΕΤ. Αμ δε... Μια, δυο, τρεις. Τίποτα. Νεκρό. Καλώ το help desk με το 801 11 35 5555. Τίποτα. Ούτε εκείνο το "όλοι οι εκπρόσωποί μας είναι απσχολημένοι" και μετά Χατζηγιάννης. Ξανά. Τίποτα.
Συνδέομαι μέσω Πανεπιστημίου και όλα καλά. Μπαίνω στο site της OTENET αλλά δεν διαβάζω καμία σχετική ανακοίνωση. Αντίθετα: "ΟΡΙΕΝΤΑΛ ... ΓΑΡΜΠΗ στο BODROOM". Μωρέ μπράβο!
Κάποια στιγμή το μεσημέρι ξανακαλώ το 801 τους και με ενημερώνει αυτόματο μήνυμα ότι σε πολλές περιοχές της χώρας οι συνδέσεις PSTN, ISDN και DSL έχουν πρόβλημα.
Δέσαμε...
Κι απορώ γιατί δεν ενημερώνουν όλους εμάς τους συνδρομητές τους με ένα απλό e-mail, γιατί δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα, γιατί δεν ανεβάζουν στο site μια ανακοίνωση.
ΟΤΕ ξανά; ΠΟΤΕ ξανά...
2 σχόλια:
Ομοιοπαθής... Αν "δούλευε" η δικαιοσύνη, κι αν είχαμε συνηθίσει να απαιτούμε την παροχή υπηρεσίας που πληρώσαμε αντί να λέμε "δε βαριέσαι, θα φτιάξει σε μερικές ώρες", θα τους είχαμε ταράξει στις μηνύσεις εδώ και καιρό (ειδικά δε για το "always on ADSL"). Θα είχε πολύ ενδιαφέρον να συλλέξουμε πχ. στοιχεία ενός εξαμήνου για τη διαθεσιμότητα της σύνδεσης και το πραγματικό bandwidth...
Καλησπερα παιδια.Θα μπορούσατε νά μου
εξηγείσετ τί εννοείτε με την λέξη
bandwidth; Εχω ADSL και την ακούω πολλές φορές αλλα δεν καταλαβαίνω την ερμηνεία της.
Δημοσίευση σχολίου