Δευτέρα, Δεκεμβρίου 18, 2006

Βραδιάτικα backup

Το είχα εδώ και μέρες στο μυαλό μου κι όταν κάτι φωλιάσει εκεί δύσκολα ξεσφηνώνεται. Μου είχε κάτσει λοιπόν η σκέψη ότι όπου να 'ναι ο σκληρός μας θα "πεθάνει" και ότι έπρεπε να κρατήσω ένα image file του. Μια δυαδική δηλαδή απεικόνιση του σκληρού δίσκου με όλες του τις λεπτομέρειες, τα αρχεία και τα προγράμματα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ανακτήσεις ολόκληρο το δίσκο ή αρχεία αυτού σε περίπτωση καταστροφής του.

Το Norton Ghost 9.0 τρέχει ήδη 3 ώρες και καίει σε 9 DVD δισκάκια όλα τα εσώψυχα της σκληρής ψυχής του υπολογιστή μας.

Νυστάζω ανελέητα. Και αναθεματίζω που ξεκίνησα το backup βραδιάτικα... Κατάντησα ο ίδιος φάντασμα...

Από την άλλη, πότε άλλοτε θα ξέθαβα Portishead νυχτιάτικα;

2 σχόλια:

Oneiros είπε...

Εγώ είχα τέτοια τρεχάματα προχτές, όταν έτρεχα στο κλείσιμο της αγοράς να βρω εξωτερικό σκληρό κι έκανα backup όλο το απόγευμα - βράδι. Χτες ήταν η ώρα του defragment (μιά φορά στα χίλια χρόνια)...

θοδωρής είπε...

Το μόνο που με ευχαριστεί στην όλη υπόθεση είναι το ότι επιλέγω ώρες που όλοι κοιμούνται και παίζω ταυτόχρονα τη μουσική που γουστάρω και δεν μπορώ να ακούσω όταν η πιτσιρίκα επιμένει να ακούει τα δικά της :) Α, και το ότι έχω ο κελι μου ήσυχο σε κάθε περίπτωση.