Υπερθέρμανση πλανήτη
Φαινόμενο θερμοκηπίου
Κλιματικές αλλαγές
"Πράσινη" κατανάλωση
Εναλλακτικές μορφές ενέργειας
Βιολογικά προϊόντα
Γενετικά τροποποιημένα προϊόντα
Ανακύκλωση υλικών
"Πράσινες" στέγες
Είδη ζώων προς εξαφάνιση
Υδροβιότοποι της Ελλάδας
Η τρύπα του όζοντος
Τα δάση σε κίνδυνο
Ηχορύπανση
Ατμοσφαιρική ρύπανση
Η βία στα σχολεία
Ενδο-οικογενειακή βία
Δικαιώματα του Παιδιού
Ο συνήγορος του Παιδιού
Η ανεργία στη χώρα μας
Τα ναρκωτικά
AIDS/Καρκίνος
Η τηλεόραση / τα ΜΜΕ
Αντί αποστήθισης, έρευνα και συζήτηση. Αντί ενός βιβλίου, πολλά περιοδικά, εφημερίδες, websites, συνεντέυξεις. Μαζί με το στυλό και το τετράδιο, USB στικάκια, DVDs και blog. Τα πιτσιρίκια σε κύκλο και με τα αυτιά τεντωμένα.
Φέτος είπα να προτείνω ορισμένα θέματα. Για να αποφύγω τα κλασικά "ποδόσφαιρο", "μπάσκετ", "Βανδή" κλπ. Και διαπίστωσα ότι πολλά από τα παιδιά δεν είχαν ακούσει ποτέ για τις "κλιματικές αλλαγές", το "φαινόμενο του θερμοκηπίου", την "πράσινη κατανάλωση" και άλλα. Στις "πράσινες στέγες" άκουσα τις πιο απίθανες ερμηνείες :)
Έτσι ξεκινά η μάθηση, με χιούμορ και φαντασία!
Τώρα στήνουμε τις ερωτήσεις προς απάντηση. Μετά θα συνθέσουμε το υλικό και θα το διαπραγματευτούμε. Θα συντάξουν τα κείμενα και θα το πληκτρολογήσουν. Τέλος θα προσθέσουν εικόνες και βιβλιογραφία - πηγές και θα το ανεβάσουμε στο σχολικό blog.
Σκοπός είναι να μάθουμε καινούργια πράγματα. Να ανοίξει λίγο το μυαλό. Να συζητήσουμε. Σημασία έχει να περνάμε δημιουργικά τις ώρες μας στο σχολείο. Και να αντιληφθούμε ότι η γνώση έχει ουσία όταν είναι προς όφελος όλων.
2 σχόλια:
πολύ ωράια ιδέα =))
εύχομαι τα καλύτερα
τι κακό έχει ο καρκίνος- εγώ είμαι καρκίνος με ωροσκόπο παρθένο :)
Δημοσίευση σχολίου