Στα τέλη της δεκαετίας του 1920 εγκαταστάθηκε στο Παρίσι συνεργάστηκε με τους κύκλους των υπερρεαλιστών. Μαζί με τους Breton και Eluard εξέδωσε το συλλογικό «Ralentir Travaux», πειραματίστηκε για λίγο με την λεγόμενη «αυτόματη γραφή» και δημοσίευσε το 1929 στο τελευταίο τεύχος της επιθεώρησης La Révolution Surréaliste.
Το 1934 λόγω διαφωνιών σε αρκετά ζητήματα με τους υπερρεαλιστές και ιδίως με την εμμονή του Μπρετόν να καθιερώσει μία εκφρασιακή «ορθοδοξία», κυκλοφόρησε την ποιητική συλλογή Le Marteau sans maitre που παρέμενε στους κόλπους του κινήματος, καθώς περιελάμβανε αρκετά παλαιά ποιήματά του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου