Παρασκευή, Φεβρουαρίου 25, 2005

O Browser σας δεν υποστηρίζεται από την Υπηρεσία!!!

"Χρησιμοποιήστε τον Microsoft Internet Explorer (έκδοση 4 και πάνω)
Η εφαρμογή δε λειτουργεί σε άλλους browsers για λόγους ασφαλείας."

Είναι το καταληκτικό μήνυμα που έλαβα από την παρακάτω απόπειρα:

Προσπάθησα να ανανεώσω το domain name για τα επόμενα δύο έτη και επέλεξα τη Forthnet για καταχωρητή. Αφού σέρφαρα για λίγο, ανακάλυψα ότι αυτό γίνεται στο σύνδεσμο "Εργαλεία". Ποιος άραγε σκέφτηκε να το εντάξει εκεί και όχι στο σύνδεσμο "Internet";

Τέλος πάντων, μικρό το κακό. Η συνέχεια φαινόταν εύκολη: Κλικ στο Domain Name Management, αλλά o σύνδεσμος "Νέα Καταχώρηση", δεν αφορά αυτό που δηλώνει... Τα πρώτα σιχτίρια έπεσαν. Προκειμένου να διασφαλίσω την ηρεμία μου κάλεσα το Help desk.

Είμαι σε γραμμή προτεραιότητας, μηνυματάκια, μουσικούλα, είμαι σε γραμμή προτεραιότητας, μηνυματάκια, μουσικούλα, είμαι σε γραμμή προτεραιότητας, μηνυματάκια, μουσικούλα... ΟΚ, γυναικεία φωνή από την άλλη πλευρά. Σκάω το παραμύθι. Μισό λεπτό μου απαντάει η κοπέλα, μηνυματάκια, μουσικούλα, μηνυματάκια, μουσικούλα.

ΟΚ, αντρική φωνή από την άλλη πλευρά. Ξανασκάω το παραμύθι. Να πάω να... κάνω λέει κλικ στο "FORTHnet e-shop για On line αγορά/ανανέωση". Να'ναι καλά!

Κλικ στο "FORTHnet e-shop για On line αγορά/ανανέωση".

"Δεν είστε χρήστης του FORTHnet e-shop; Να γίνετε για να σας θυμόμαστε", είναι το περιεχόμενο της σελίδας. Άντε καλάαααα... Συπληρώνω τη φόρμα. Μου στέλνουν με email το password. Συπληρώνω άλλη φόρμα. Και οπ! "Ανανέωση domain name (.gr)". Jet, σκέφτομαι.

Εμφανίζεται το προϊόν και η τιμή, κλικ στην αγορά, μπράβο τα παιδιά, πως το δουλεύουν το εργαλείο κλπ, ξανα εισαγωγή στοιχείων χρήστη, εισαγωγή στοιχείων χρέωσης, με χρέωση VISA! Αποστολή, και... το μήνυμα:

"O Browser σας δεν υποστηρίζεται από την Υπηρεσία. Χρησιμοποιήστε τον Microsoft Internet Explorer (έκδοση 4 και πάνω) Η εφαρμογή δε λειτουργεί σε άλλους browsers για λόγους ασφαλείας."

Κι άντε, αντιλαμβάνομαι ότι τα παρακάτω, κατά 99.999%, δεν αφορούν το απλό προσωπικό της Forthnet. Κι άντε, η Εγνατία Τράπεζα δεν εμπιστεύεται για το καλό μας τον Mozilla Firefox, όταν τείνει να γίνει ο πλέον δημοφιλής browser!!! Δεν μπορούν στην Forthnet να γράψουν ένα σχετικό μήνυμα πριν περάσουμε τα πάθη του Ιωνά; Ας δείξουν λίγο
ενδιαφέρον για το περιβάλλον αλληλεπίδρασης και ευγένεια προς τον έρμο χρήστη...

Προσπάθησα και με τον Microsoft Internet Explorer (έκδοση 4 και πάνω), αλλά ματαίως. Η σελίδα που μου επέστρεψε ήταν κατάλευκη, στη διεύθυνση
https://www.egnatiabank.gr/asp/webshop_SSL_asp.asp.

Μετά από αυτά, ας μην μου προτείνουν να πάω να καταθέσω τα χρήματά μου για την ανανέωση του domain name στην πλησιέστερη τράπεζα. Μπορώ να το σκεφτώ και μόνος μου!

Τι απογοήτευση...

Δεν υπάρχουν σχόλια: