Τετάρτη, Νοεμβρίου 09, 2005

Πρόβλημα με το Internet booking της Lufthansa;

Αν είναι να πάει κάτι στραβά, ε, τότε, θα πάει. Βασικός ο νόμος του Μέρφυ. Κι έτσι, όταν άκουσα ότι εξαιτίας της απεργίας ακυρώνονται όλες οι πτήσεις, επικοινώνησα με το αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. Φυσικά η πτήση μου για Βερολίνο, ξημερώματα Πέμπτης, είχε ακυρωθεί.

Και γιατί δεν επικοινώνησε κάποιος από τις, συγχωνευμένες πλέον, Lufthansa - Swiss Air μαζί μου; Οι υπεύθυνοι της Swiss Air δεν έβρισκαν κάποιο εισιτήριο στο όνομά μου. Διαμαρτυρήθηκα έντονα όταν μου είπαν ότι όλοι οι άλλοι επιβάτες είχαν ειδοποιηθεί. Ρώτησα αν είχαν τηλέφωνό μου. Απάντησαν αρνητικά. Ρώτησα αν είχαν το email μου. Απάντησαν επίσης αρνητικά.

Ή με δούλευαν, αφού τουλάχιστον το email είναι απαραίτητο για τη συμπλήρωση της φόρμας κι εξάλλου μου είχαν στείλει την επιβεβαίωση, ή όντως στη Βάση Δεδομένων τους επικρατούσε χάος.

Ζήτησα να μπω στην επόμενη πτήση, αλλά, μετά από αναζήτηση, μου είπαν ότι έπρεπε να το είχα δηλώσει νωρίτερα και ότι θέσεις για ξημερώματα Παρασκευής δεν υπήρχαν πλέον.

Ναι, αλλά πώς να το κάνω εγώ αυτό, καλή μου, αυτό αφού εσείς δεν με ειδοποιήσατε; Ξανά διαμαρτυρία.

Με συνδέσανε με κάποια «περισσότερο» αρμόδια - υπεύθυνη. Μπλα, μπλα και μου είπε ότι έβλεπε μόνο την κράτηση αλλά κανένα εισιτήριο στο όνομά μου. Της εξήγησα ότι η κράτηση είχε γίνει μέσω Internet από το site της Lufthansa. Και ότι στα χέρια μου κρατούσα το εισιτήριο το οποίο είχα πληρώσει με πιστωτική κάρτα.

Oooops! Μυρίστηκε ότι κάτι δεν πάει καθόλου καλά. Μου ζήτησε κωδικούς εισιτηρίου και, ως δια μαγείας, βρέθηκε «ένα τελευταίο εισιτήριο» για Βερολίνο με την πτήση της Παρασκευής.

Μου ζήτησε να της προωθήσω το email με την επιβεβαίωση της Lufthansa και άφησε να εννοηθεί ότι το σύστημα της εταιρείας δεν δούλευε ικανοποιητικά. Ήθελε το email για να το προωθήσει και να δει γιατί δεν με είχαν εξυπηρετήσει ως όφειλαν. Σε δεύτερη επικοινωνία μου μαζί της ήταν πολύ ευγενική και απολογητική για την ταλαιπωρία μου. Μου άφησε την εντύπωση ότι, όντως κάτι μυστήριο θα μπορούσε να έχει συμβεί. Ωστόσο η εντύπωση που άφησε σε εμένα το online σύστημα της Lufthansa ήταν πολύ καλές.

¶φησα κι ένα παράπονο στη online φόρμα της εταιρείας και πήρα μια αυτοματοποιημένη απάντηση ότι το επεξεργάζονται. Δεν αμφιβάλλω ότι θα έχω feedback. Αν δεν είναι συνεπείς ούτε κι αυτοί στην Lufthansa καλύτερα να γίνω γιδοβοσκός.

Έχω μια εν γένει καχυποψία με όλα αυτά τα «θέλαμε να σας ειδοποιήσουμε, αλλά δεν είχαμε το τηλέφωνό σας κλπ». Και διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις για το αν θα πετάξω τελικά αύριο. Με βλέπω στο αεροδρόμιο και να μου το παίζουν Κινέζοι, στην καλύτερη των περιπτώσεων.

Η ουσία είναι ότι οι ελάχιστες ελεύθερες ώρες που θα είχα στο Βερολίνο δεν υπάρχουν πλέον. Θα φτάσω, αν όλα πάνε καλά, Παρασκευή πρωί, ίσως κάποιες ώρες μετά την έναρξη του συνεδρίου.

Και εις άλλα με υγεία...

2 σχόλια:

Ttallou είπε...

:(
Τότε αξίζει να χάσεις κάποιες ώρες ύπνου ή φαγητού, ώστε να αναπληρώσεις το χαμένο έδαφος.

trol είπε...

Εξαιτίας της ίδιας απεργίας έμεινα στο Βερολίνο 1 μέρα παραπάνω...και τι μέρα...η μάλλον τι νύχτα...Τα πίναμε στο Kreuzberg, αποχαιρέτισα την φίλη μου και της είπα δεν ξέρω πότε και άραγε αν θα ξαναβρεθούμε. Και μου λέει¨Μην ανησυχείς, θα έρθω Ελλάδα. Αλλά και να μην έρθω να ξέρεις ότι ήταν ωραία. Πραγματικά." sniff... Δε γινόταν να κρατήσει η απεργία καμιά βδομάδα?