Τετάρτη, Νοεμβρίου 29, 2006

Τι το θέλω το ταξί; Αφού με χαλάει...

Είχα να πάρω ταξί κοντά 2 χρόνια τώρα. Προτιμώ για τις μετακινήσεις μου στο κέντρο το λεωφορείο. Κύρια γιατί θεωρώ ότι πρέπει να μετακινούμαστε με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Αλλά και γιατί απεχθάνομαι τις κουβέντες με τους οδηγούς των ταξί.

Σήμερα ξαναέκανα, από ανάγκη, το λάθος.

Κάθισα στη θέση του συνοδηγού ενός 50χρονου ταξιτζή και έκανα την κίνηση να φορέσω τη ζώνη ασφαλείας.

-Έλα ρε φιλαράκι, σιγά τα αυγά, δεν τρέχω...
-Καλά, αλλά αν δεν σας πειράζει, εγώ θα την φορέσω. Είναι θέμα ασφάλειας.
...
-Μαλ@κίες... Ζώνες και αηδίες. Να ήταν αυτό το πρόβλημα, μου λέει.
-Κοιτάξτε, δεν θέλω να συζητήσω. Δεν έχω όρεξη.
...
-Όχι πες μου, ποιος από αυτούς που βγάζουν τους νόμους για τους δρόμους ξέρει τι του γίνεται, συνεχίζει. Όσοι βγάζουν τους νόμους να τους εφαρμόζουν πρώτα για τον εαυτό τους.
...
-Ρε σου λέω όλοι αυτοί μας κλέβουν. Είναι ψεύτες, μου ξαναλέει.

Κοιτάζω μια έξω από το παράθυρο, μια το ρολόι μου. Την έκανα την μαλ@κία, μπήκα. Και ξέρω ότι δεν μπορώ να το βουλώσω. Θα σκάσω!

-Ποιοι είναι αυτοί που λένε ψέματα, τον ρωτάω. Οι επιστήμονες που βγάζουν τις στατιστικές; Που αποδεικνύουν ότι πολύ μεγάλο μέρος των ατυχημάτων συμβαίνουν με μικρές ταχύτητες μέσα στην πόλη;
-Αααα, τώρα μάλιστα. Όλοι αυτοί στα Πανεπιστήμια είναι ψεύτες. Κάθονται στα γραφειάκια τους και πουλάνε μούρη. Τους ξέρω. Όταν καίνε τα Πανεπιστήμια δεν βγαίνουν να πουν κουβέντα. Τώρα που μπαγλαρώσανε τον κοπρίτη μού βγήκανε και μού κάνουν τον καμπόσο. Αλήτες.
...
-Ποιον κοπρίτη;
-Τον Κύπριο, ντε.
-Α, σας παρακαλώ κύριε. Έχετε παιδιά; Θέλετε να τα κτυπάνε; Που ζούμε;
-Ρε, άκου τι σου λέω. Κοπρίτης. Πότε πρόλαβε κι έμαθε τι έγινε στο Πολυτεχνείο; Ήρθε για λίγες μέρες στη θεσσαλονίκη, μού 'θελε και πορείες. Καλά τον κάνανε.
-Έχετε παιδιά; Θέλετε να τα κτυπάνε όταν κατεβαίνουν στις πορείες;
-Τα δικά μου δεν πάνε σε πορείες.

Μόλις είδα στην Τσιμισκή τον ειδικό χώρο για αποβίβαση επιβατών ΤΑΧΙ, ζήτησα να κατέβω.
-Μα μου είπες Αριστοτέλους...
-Ναι, όπως σας είπα και ότι δεν έχω όρεξη για κουβέντα.

Άφριζα και κόρωνα. Υποσχέθηκα να ξαναμπώ σε TAXI μόνο και εφόσον δεν γίνεται να μετακινηθώ με άλλο τρόπο. Όχι για τα επόμενα 2 χρόνια. Αλλά για πάντα.


Υ.Γ. Όχι δεν τους τσουβαλιάζω όλους. Και ξέρω πολύ καλά ότι πρόκειται για δύσκολο επάγγελμα. Όμως δεν είναι το μόνο.

5 σχόλια:

Oneiros είπε...

Όχι δεν τους τσουβαλιάζω όλους. Και ξέρω πολύ καλά ότι πρόκειται για δύσκολο επάγγελμα. Όμως δεν είναι το μόνο.

Εγώ πάλι τσουβαλιάζω χωρίς τύψεις τα επαγγέλματα των οποίων οι συντεχνίες δεν φροντίζουν για τη δημόσια εικόνα τους. Μ' αυτά και μ' αυτά, οι ταξιτζήδες έχουν αυτοαναχθεί σε πραίτωρες των δρόμων.

Μαύρος Γάτος είπε...

Ταξιτζής, η εικόνα της νεοελληνικής κοινωνίας σε όλο της το μεγαλείο.

Ρωτήστε όμως οποιονδήποτε πενηντάρη στη Θεσσαλονίκη και οι περισσότεροι τα ίδια θα σάς πουν.

Κι ύστερα αναρωτιέστε γιατί δεν πάμε μπροστά;

An-Lu είπε...

Τη σκηνή με την ζώνη την έχω ζήσει κι εγώ όποτε τυχαίνω στη θέση συνοδηγού ταξί. Για κάποιο μυστήριο λόγο νομίζουν ότι είμαι ξένη ή "επανεισαγώμενη" ελληνίδα και τους κόβεται και η όρεξη για πάρλα!!!!

. είπε...

δυστυχώς των περισσοτερων η εμπειρία φτιάχνει μια παρομοια εικόνα για τον μέσο ταξιτζή.

κι άλλα δυο μ ενοχλούν προσωπικά. που ακούνε σχε΄δον όλοι όσοι επτυχάινω αθλητικό σταθμό με μπινελίκια, και καπνίοζυν χωρίς να ρωτήσουν αν με πειράζει. Με πειράζει ρε κύριε, με πνίγεις.

AVRA είπε...

Χρησιμοποιω ταξι πολυ συχνα.Συχνοτερα απο οτι θα ηθελα.Δυστυχως το 90% απο αυτους ειναι αμορφωτοι και αγενεις.

Ειναι απαραδεκτοι...!