Κυριακή, Οκτωβρίου 01, 2006

Απεργός εκπαιδευτικός νοιάζεται για το παιδί σου

Αν είχαμε στρωμένη στα πόδια μας μια κοινωνία συν-Ανθρώπων, αντί αυτής της παναθρώπινης ζούγκλας, τότε θα βλέπαμε κρεμασμένα πολλά πανό σε μπαλκόνια πολυκατοικιών. Θα έσπαγαν τα τηλέφωνα σε γνωστούς και φίλους, θα κρεμούσαμε κουδούνες στο λαιμό και θα κράζαμε με μεγάφωνα:
"Είμαι απεργός εκπαιδευτικός. Νοιάζομαι για το παιδί σου, δεν πολεμώ εσένα. Απεργώ. Μένω σπίτι, ενώ εσύ δεν ξέρεις που να αφήσεις το παιδί σου για να βγάλεις το μεροκάματο. Ε, λοιπόν, φέρτο σπίτι μου. Θα στο ταΐσω, θα στο προσέξω, θα κοιμηθεί δίπλα με το δικό μου. Κι όταν με το καλό τελειώσεις τη δουλειά, έλα να μιλήσουμε βρε αδερφέ, να μάθεις γιατί πολεμάω, να με νιώσεις και να σε νιώσω. Σήμερα εγώ, αύριο εσύ."
Τόσο απλά θα ήταν τα πράγματα, αν δεν είχαμε ξεχάσει ότι το πρόβλημα το δικό σου σήμερα είναι και δικό μου αύριο. Ότι το δικό σου παιδί είναι και δικό μου παιδί. Αν δεν είχαμε ξεχάσει να λέμε μια ζεστή καλημέρα μέσα από την καρδιά μας...

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εσύ το πας πολύ μακρυά. Εδώ υπάρχει σε πολλούς η λογική ότι επειδή στον ιδιωτικό τομέα παίρνουν χαμηλότερους μισθούς από τον δημόσιο πρέπει να εξισωθούν όλοι στα επίπεδα του ιδιωτικού, για να υπάρχει... ισότητα.

Που να καταλάβει μετά ο άλλος, ότι όταν κερδίζει ένας κλάδος από έναν αγώνα, τότε μπορείς κι εσύ να διεκδικήσεις περισσότερα. Ένας κύκλος είναι. Κερδίζεις, κερδίζω. Χάνεις, χάνω.

Αν θέλουμε να χάσουμε, ας μην στηρίζουμε τους δασκάλους.

Oneiros είπε...

Ανατρίχιασα, φίλε' να 'σαι καλά.

Ανώνυμος είπε...

kalhmera, epidi diavazo proi proi to blog, kai varime na grapso tin apopsi mou alla exo! sas parapempo se ena sxetika prosfato post sto diko mou blog ;)

http://vangelis.iblog.com/post/7882/45558

kalhmera kai pali