Τρίτη, Οκτωβρίου 24, 2006

Για κοίτα με στα μάτια λοιπόν και 'ξηγήσου...

Σύμφωνα με τον κ. Ρουσόπουλο, "οι θέσεις της κυβέρνησης είναι δεδομένες. [...] Ο πρωθυπουργός κοιτώντας στα μάτια τους εκπαιδευτικούς, θα τους ζητήσει να επιστρέψουν στα σχολεία..."

Εγώ τι ακριβώς να κάνω όταν με κοιτάξει στα μάτια ο πρωθυπουργός Κώστας;



Να τον κοιτάξω κι εγώ στα μάτια; Αν ναι, πόση ώρα θα κοιταζόμαστε έτσι;

Να σκύψω τα δικά μου μάτια στο ακριβό χαλί του Μαξίμου και να ξύσω αμήχανα το σβέρκο μου;

Μήπως να τον κοιτάξω εγώ στα δόντια;

Ή να του πω να πάει να κοιταχτεί σε κανά γιατρό;

Δεν μπορώ ρε παιδιά να με κοιτάει στα μάτια ο πρωθυπουργός Κώστας και να μην κάνω κάτι, να μη πω ένα "ευχαριστώ που με κοιτάς στα μάτια" μετά από 6 βδομάδες.

Λίγο φιλότιμο ρε...

1 σχόλιο:

Tertuliano Máximo Afonso είπε...

Ίσως και να κάνει πρακτική σε μεθόδους υπνωτισμού.
Ίσως να είναι το καινούργιο του χόμπι...