Δευτέρα, Μαΐου 09, 2005

Μάης 1936 στη Θεσσαλονίκη

Βρήκα πολύ ενδιαφέροντα όσα γράφει ο Argos στο www.thess.gr για όσα συνέβησαν το Μάη του 1936 στη Θεσσαλονίκη.

Αρκετά hits προέρχονται από ανθρώπους που αναζητούν πληροφορίες σχετικά «με το νόημα» ή/και «την ιστορία της Πρωτομαγιάς». Όσα γράφονται παραπάνω είναι μια καλή αρχή για τη διάσωση της συλλογικής μας μνήμης.

Ίσως αξίζει η έναρξη μιας συλλογικής μας προσπάθειας για τη συλλογή και επεξεργασία σε ψηφιακή μορφή του όποιου υλικού υπάρχει. Υπάρχουν ενδιαφερόμενοι (-ες);

Μπράβο στον Argos που έστειλε το post και στην εφημερίδα «Αγγελιοφόρο» για το σημερινό σχετικό δημοσίευμα. Τελικά αυτή η πόλη, όσο κι αν σε απογοητεύει, έρχονται μερικοί της άνθρωποι και με τα γραπτά τους σου μαθαίνουν να την σέβεσαι.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Στην ερώτησή σου
"Ίσως αξίζει η έναρξη μιας συλλογικής μας προσπάθειας για τη συλλογή και επεξεργασία σε ψηφιακή μορφή του όποιου υλικού υπάρχει. Υπάρχουν ενδιαφερόμενοι (-ες);"

έχω απάντηση ένα σχέδιο που μου έχει καρφωθεί αλλά ως συνήθως αργώ να προχωρήσω στην υλοποίηση. Στο thess.gr έχω προβλέψει ένα μενού με τον τίτλο thesspedia το οποίο τώρα δεν οδηγεί πουθενά. Η σκέψη είναι να γίνει κάτι σαν το wikipedia αλλά αποκλειστικά με άρθρα που έχουν να κάνουν με την Θεσσαλονίκη και τους ανθρώπους της. Άρα είμαι μέσα.

Όσο για το κομμάτι ήταν ένας ελάχιστος φόρος τιμής κυρίως σε συγγενείς 2 φίλων μου που ήταν καπνεργάτες εκείνη την εποχή και ταυτόχρονα μια προσπάθεια να ζητήσω συγνώμη για την άγνοιά μου για τα γεγονότα εκείνης της εποχής. Σ' ευχαριστώ