Τετάρτη, Φεβρουαρίου 22, 2006

Από το "Ξέρεις ποιος είμαι εγώ, ρε;" στο "Τι σε νοιάζει εσένα, ρε!"

Αν το μότο της προηγούμενης δεκαετίας ήταν το "ξέρεις ποιος είμαι εγώ, ρε;", η πιπίλα της καθημερινότητάς μας είναι το "τι σε νοιάζει εσένα, ρε!". Κατεβαίνει αντίθετα σε μονόδρομο αυτοκίνητο, ανάβω τα φώτα και αντί μιας συγνώμης ακούω βρισιές.

Αν στην απέναντι πολυκατοικία ακούς φωνές και κτυπήματα, αν διαπιστώνεις ότι κάποιο άτομο, ενήλικας ή παιδί κακοποιείται και επέμβεις ως συνάνθρωπος, τότε το μόνο που θα πετύχεις είναι να μπλεχτείς σε καβγά αφού ξεκινήσει το τροπάρι του "Τι σε νοιάζει εσένα, ρε!".

Αν ειδοποιήσεις τις αρχές, «Τι τους νοιάζει αυτούς, ρε!».

Σκουπίδια ξέχειλα στους κάδους και συνεχίζει η κυρούλα να αδειάζει τα δικά της. Της συνιστάς να κάνει δυο βήματα και να τα πετάξει στον παρακάτω κάδο και εισπράττεις το "Τι σε νοιάζει εσένα, ρε!".

Μακριά από τον κώλο μας κι όπου θέλει ας είναι.

Απεργούν οι ναυτεργάτες, αλλά κανείς δεν τους ακούει: "Τι σε νοιάζει εσένα, ρε!"

Στην τράπεζα που δουλεύει ο κολλητός μου θέλει να κάνει απεργία, αλλά ο προϊστάμενος του τον προειδοποιεί ότι ακόμη κι αν κάνει απεργία εκείνος δεν θα τον δηλώσει. Εξάλλου, ενδιαφέρεται να του δώσει "εκείνη την προαγωγή που λέγαμε...". Τι κι αν κάνει 20 ώρες την εβδομάδα υπερωρίες, ο κολλητός πληρώνεται τις τέσσερις!

Και τι με νοιάζει εμένα, ρε!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Σωστή η παρατήρηση αλλα υπάρχει μια διαφορά. Όχι "τι σε νόιάζει εσένα,ρε" αλλά "τι σε νοιάζει εσένα ρε μ*****!"