Πέμπτη, Δεκεμβρίου 22, 2005

Βραχυκύκλωμα με USB καίει τη μητρική μου - Γ*μ*τ*!

"¶γιε μου Βασίλη, στα πρώτα μου Χριστούγεννα θέλω τον μπαμπά μου αποκλειστικά δικό μου. Ούτε blog, ούτε mailing lists, ούτε ενημερώσεις άλλως sites, ούτε σερφάρισμα για οικολογικά ρυζάλευρα".

Κι έγινε. Συνέδεσα την ψηφιακή για να κατεβάσω στο δίσκο μερικές φωτογραφίες, και το PC κόλλησε. Reset... Δεν διάβαζε ούτε τη μνήμη. Μια, δυο τρεις. Καμμένη μητρική κάρτα από βραχυκύκλωμα. Είναι δυνατόν; Μόλις ένα χρόνο την έχω...

Θα το ρίξω στην παρασκευή κουραμπιέδων, μελομακάρονων και τσουρεκιών. Φωτογραφίες και χριστουγεννιάτικη ενημέρωση των blogs από βδομάδα με καινούργια μητρική.

Έως τότε να περνάτε καλά. Κι ας μην ξεχνάμε: η υγεία είναι το πολυτιμότερο αγαθό. Ευτυχισμένος ο άγιος Χριστούγεννος το λοιπόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: