Είμαστε οι πλέον αναλφάβητοι ανάμεσα στις 25 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε θέματα πληροφορικής. Τα αιτήματα των καθηγητών του κλάδου Πληροφορικής για αύξηση των ωρών διδασκαλίας του σχετικού μαθήματος στο Γυμνάσιο από 1 ώρα την εβδομάδα σε τουλάχιστον 2, πέφτουν στο κενό. Για να μην πούμε τι πρέπει να γίνει σε Δημοτικά και Λύκεια. Οι πάντες κάνουν τον κινέζο. Που δηλαδή μακάρι να τον έκαναν στην πραγματικότητα. Τώρα θα είμαστε σούπερ!
Τα μυαλά στα κεφάλια όσων σχεδιάζουν(;) το αύριο της Παιδείας, σκέφτονται(;) με τις παρωπίδες του χθες. Οι έρευνες απλά αποτυπώνουν μια τραγική πραγματικότητα, την οποία έρχονται οι "δερβίσηδες" της "δημοσιογραφίας" για να την κάνουν εφιαλτική.
Περαστικά μας ρε μάγκες... Αλλά με τα ευχολόγια και τα γιατροσόφια, τις ασπιρίνες και τις βεντούζες κανείς δεν πρόκοψε. Χρειάζεται μια συνολική ριζοσπαστική αντιμετώπιση γιατί δεν πάει άλλο. Και περιμένουμε και από τη φρεσκαδούρα αυτής της χώρας να βγει και να πει όσα σκέφτεται. Τώρα! Γιατί καλές οι κλωτσές και οι μπουνιές, αλλά και πάλι θα μας τη βγούνε οι έχοντες και οι κατέχοντες.
3 σχόλια:
Σε παρακαλώ πολύ μπορείς να αποσύρεις αυτό το post;
(γιατί ζω από το ecdl.)
:)
[sarcasm]Καλά, είναι δυνατόν να σοβαρολογείς;!;!;! Εδώ στριμωχνόμαστε για να βρούμε παραπάνω χώρο για τα βασικότατα Αρχαία... Με την Πληροφορική θα ασχολούμαστε; Έλεος πως σκέφτονται μερικοί...[/sarcasm]
Προ ημερών είδα στην ιστοσελίδα του Χ. Κάτσικα ότι ο αριθμός προσλήψεων σε 2 ειδικότητες της Μέσης Εκπαίδευσης θα μειωθεί αρκετά σε σχέση με τον προηγούμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Οι δύο αυτές ειδικότητες είναι οι γυμναστές και οι καθηγητές πληροφορικής. Ποιά πρόοδος; Της τεχνολογίας ή της μείωσης του διαβήτη και της χοληστερίνης στα παιδιά και τους έφηβους; Δυστυχώς καμία.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Δημοσίευση σχολίου